Post by baspamasadria on Mar 8, 2022 6:04:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blight of the Immortals ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blight of the Immortals IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere ressource ▞▞▞
▞▞▞ Blight of the Immortals 2022 version ▞▞▞
Den oftest gentagne handling i spillet er at flytte dine enheder, men dette er den mest tidskrævende del af en given tur. Også valg af kort er forvirrende. Hvad der skal være intuitivt, er komplekst og svært at gennemskue. Ellers er spillet, hvad du ville forvente. Spillet skal være nemmere mere intuitivt i både kortvalg og bevægelse, hvor bevægelse bliver gjort meget enklere!
Solo dengaras
Et af mine yndlings multiplayer spil
Mga Larong Card ng Solitaire Card pqv
Fænomenal. højt anbefalet!
Blight of the Immortals Strategické mts
Den starter ikke
Fantastisk spil. Rimeligt simpelt, men ret udfordrende.
Menupunkter reagerer ikke. Kedeligt gameplay.
Fantastisk strategispil, der faktisk har spillerinteraktion. Det tvinger dig heller ikke til at være logget på hele dagen. Selvom farming heltemønter i singleplayer er virkelig grinede. Måske bliver det bedre, når jeg endelig får livstidspræmien.
Sjove rts, realtidstempo på multiplayer, i stand til at spille flere spil på gang på samme tid. Kooperativ med en konkurrencedygtig resultattavle, valgfri abonnement/livsvarigt medlemskab med rimelige bonusser. Godt spil, inviter dine venner.
Dejligt at se en Android-port!
Jeg vil gerne spille det her mere. Men jeg vil have, at Single Player er i offlinetilstand
Blight of the Immortals Παιχνίδια στρατηγικής detw
Langsom form, real-time, semi-samarbejdsspil. Fantastisk. Fra min erfaring elsker eller hader du IronHelmet-spil. Jeg foretrækker dette frem for deres Neptune's Pride, da det tilskynder til samarbejde.
Ikke oprette en konto til et mobilspil, før du får lov til at spille.
Fantastisk sjov med venner
Fantastisk sjov, stategisk zombiejagt
Elsker dette spil. Appen er dog ødelagt. Det vil ikke åbne sig. Bliver bare ved med at lukke ud.
Jeg elskede det for mange år siden, og nyder det meget nu. Spiller som spil plejede at være, hvor man ikke altid vandt, hvis man bare lagde nok tid i det, men som man faktisk kunne tabe. Tager strategi! og hvis flere deltager, tror jeg, at multiplayer- og turneringsformatet kunne være en god oplevelse.
Vanedannende langsigtet strategi blandet med smukt kortkunstværk. Deffo et forsøg værd.
Elsker det!
klk xa
Så jeg vågnede i morges, og det havde logget mig ud af en eller anden grund. Da jeg prøvede at logge ind igen og ikke kunne finde min konto, selvom jeg har modtaget e-mails til kontoen. Meget frustrerende, når spil tager en uge, og du mister alt. Spillet er ellers lidt sjovt.
Jeg spillede først dette spil på computeren og var begejstret for at se det som en app. Selvom grænsefladen er meget mere computervenlig, er appen stadig meget funktionel. Et par blips, jeg er stødt på, er: Når du er i vinduet til valg af enhed, tager det flere forsøg at vælge en enhed eller gruppe. En anden ting er, når chatvinduet fyldes op, er der ingen måde at vælge kortplaceringer som hyperlinks i chatten. Det eneste andet rigtige problem, jeg har set, er problemer med at zoome ud. Disse er kun telefonproblemer. Elsker spillet!
Har været stor fan siden de startede. Meget vanedannende spil med et meget godt spil. Virkelig anbefale det